Monthly Archives: oktober 2014

KAKO PA KAJ VAŠA HRBTENICA?

Vsakodnevno sedenje z leti povzroči vse ohlapnejše hrbtne mišice. Če k temu prištejemo še pomanjkanje telesne aktivnosti, so težave s hrbtenico kmalu del našega vsakdana. Vabljeni, da se nam pridružite na VADBI ZDRAVA HRBTENICA.Vaje za hrbtenico lahko služijo kot del preventivnega programa, lahko pa tudi pomagajo omiliti ali popolnoma odpraviti že nastale težave.   Z…
Preberi več

” Par globokih vdihov na dan, odnese napetost stran “

5 RAZLOGOV ZAKAJ GLOBOKO DIHATI 1. DIHANJE JE ŽIVLJENJE - brez hrane in pijače zdržimo nekaj časa, brez diha le par minut. Dihanje v našem telesu poteka avtomatično in je samo po sebi umevno, zato se tega, kako dihamo čez dan, večinoma sploh ne zavedamo. Večina ljudi diha plitko, samo z zgornjim delom prsnega koša. Tako dihanje je pogosto…
Preberi več

Spremeni svojo držo,spremeni svoje počutje!

Louise Hay v svoji knjigi » Življenje je tvoje« piše : " Telo je, tako kot vse drugo v življenju, zrcalo naših misli in prepričanj. Neprestano nam govori, če si le vzamemo čas in mu prisluhnemo. Vsaka celica vašega telesa se odziva na vsako vašo misel in na vsako besedo, ki jo izrečete. Dolgotrajni načini mišljenja in govorjenja ustvarjajo telesne drže, načine obnašanja ter bolezni in zdravje. .....Naše misli v veliki meri vplivajo na naša čustva in osebne probleme. Negativne misli so značilne za slabo razpoloženje in depresijo, pozitivne misli pa gredo z roko v roki z občutki sreče in zadovoljstva. "

Na koncu članka najdete povezavo, do čudovitega videa, ki govori o tem, kako telesna govorica vpliva na to, kako izpademo v očeh drugih ljudi, lahko pa tudi spremeni videnje o nas samih. Socialna psihologinja Amy Cuddy nam prikaže, kako "drže moči", kjer stojimo v drži samozavesti, četudi se ne počutimo tako, lahko vplivajo na raven testosterona in kortizola v možganih. Prav tako ima to morebiten vpliv na naše možnosti za uspeh.

Kako razpoloženje vpliva na našo držo ?

Ko smo pod stresom, slabe volje, se mišice v našem telesu zakrčijo, zategnejo, še posebej predel ramen in vratu. Že stara ljudska modrost nam pravi, da nosimo na hrbtu bremena, oz., da nam je breme padlo z ramen, ko rešimo določeno težavo, se sprostimo. Ko smo žalostni, depresivni, se skrijemo vase, zapremo prsni koš,  skorajda ne dihamo, zaradi česar ostanemo brez energije. Ravno nasprotno pa se telo obnaša, kadar smo dobre volje, kadar smo sproščeni, takrat je naša drža pokončna, prsni koš odprt. Spomnite se športnikov in kakšno držo zavzamejo, ko zmagajo. Vsi brez izjeme dvignejo roke visoko v zrak, odprejo prsni koš, so pokončni, odprti.

depressiomzmaga

Tudi s spremembo svoje drže, lahko spremenimo svoje počutje. Kako ? Najprej zadihajmo globje, ob globokem vdihu, se avtomatično poravna tudi naša telesna drža, v telo dobimo več kisika, več energije. Pojdimo v naravo, na svež zrak, poiščimo vadbo, ki spodbuja pravilno telesno držo in vzorce gibanja. Predvsem pa, več se smejmo.

Na moji mudra fb strani, sem z vami delila čudovit video s slovenskimi podnapisi, ki govori o tem, kako lahko s spremembo telesne drže, spremenimo  svoje počutje. Video vreden ogleda!!! Vsi tisti, ki nimate fb, si lahko spodnjo povezavo prekopirate v svoj brskalnik : http://www.ted.com/talks/amy_cuddy_your_body_language_shapes_who_you_are?language=sl#