NORDIJSKA HOJA

Nordijska hoja je posebna oblika hoje s pomočjo posebnih palic, ki so podobne palicam za nordijsko smučanje (tek na smučeh), le da so prilagojene za različne površine. Tovrstna vadba predstavlja vadbo celotnega telesa, saj h gibanju poleg nog pripomorejo tudi  roke in ramenski obroč.

Nordijska hoja je ena izmed najbolj varnih in najboljših dejavnosti za povečanje telesne zmogljivosti, še posebej vzdržljivosti, moči, gibljivosti, ravnotežja in koordinacije. Izboljša se splošno počutje, pridobi se več energije in življenjske moči, tako da se sprostimo ter premagamo vsako utrujenost.

 

NORDIJSKA HOJA :

  • zmanjšuje bolečine v hrbtu, rokah in ramenih
  • pripomore k bolj zdravi in pokončni drži telesa
  • pomaga pri oblikovanju telesa
  • je zelo učinkovita pri hujšanju, saj se poraba kalorij v primerjavi s klasično hojo poveča za 30-40%
  • izboljšuje aerobno vzdržljivost
  • izboljšuje telesno gibljivost in moč (v gibanje vključuje 90 % vseh telesnih mišic)
  • krepi dihalni in srčno - žilni sistem
  • za športnike predstavlja dodatni kondicijski trening
  • primerna je za vse starostne skupine
  • znižuje stres, saj druženje v naravi pozitivno vpliva na psihično stanje.

Tečaj NORDIJSKE HOJE je sestavljen iz :

- kratekega teoretičnega uvoda v nordijsko hojo
- dinamičnih ogrevalnih in krepilnih vaj
- dihalnih vaj
- družabnih iger za sprostitev in koordinacijo telesa
- postopnega učenja in korekcije dvotaktnega diagonalnega koraka, dvo- in trokoraka s soročnim odrivom, hoja po bregu navzdol
- razteznih vaj,
- skupnega pohoda...

Poteka v manjših skupinah do 12 udeležencev. Traja 4 x 2 šolski uri.

Oprema: PALICE ZA NORDIJSKO HOJO, lahka športna oblačila, športna obutev z dobrim oprijemljivim podplatom in neprepustna za vodo. Steklenica z vodo in dobra volja☺!