PILATES

 Po 10-ih vadbah pilatesa čutiš spremembe, po 20- vadbah vidiš spremembe, po 40-ih vadbah imaš novo telo. Joseph Pilates

Seveda ob redni vadbi, vsaj dvakrat na teden, za vidne rezultate :).

Pilates je namenjen vsem vam, ki si želite okrepiti mišice trupa in oblikovati postavo, se sprostiti in poskrbeti za svoje zdravje in psihofizično kondicijo, ne glede na spol in starost, saj ima vsaka vaja več težavnostnih stopenj. Vadba je primerna tudi za rehabilitacijo po poškodbah.
Vadimo v majhnih skupinah do 12 udeležencev, tako da se lahko posvetimo vsakemu posebej in s tem poskrbimo za pravilno in učinkovito izvajanje posameznih vaj.

Definicija o pilatesu pravi, da je to edinstven način vadbe, ki povezuje vaje za krepitev telesa in vaje za gibljivost, kjer kot obremenitev uporabljamo upor lastnega telesa. Bistvo vadbe je krepitev mišic trupa, še posebej trebušnih in hrbtnih mišic. Pri vadbi ne nagovarjamo samo velikih in krepkih mišic, pač pa tudi šibkejše, kar pripomore k usklajenemu delovanju vseh mišic. Velik poudarek je tudi na dihanju, s katerim dosežemo večjo učinkovitost vaj, hkrati pa nam le-to pomaga tudi pri odpravljanju stresa. Ustanovitelj pilatesa, Joseph Hubertus Pilates je pilates poimenoval kar kontrologija, kar pomeni, da se vaje izvajajo kontrolirano in v ritmu dihanja, saj je pravilna izvedba vaj zelo pomembna.

pilates3

KAJ NAM PRINAŠA REDNI PILATES TRENING?

• izboljšanje telesne drže
• krepitev mišic trupa in hrbta, kar preprečuje in lajša pojav bolečin v hrbtenici pri povečani obremenitvi le-te
• močnejše trebušne mišice in s tem bolj raven trebuh
• večjo gibljivost telesa
• vitkejšo in bolj pokončno postavo
• okrepljen imunski sistem in izboljšanje prebave
• čvrstejše mišice rok, nog in zadnjice
• izboljšanje ravnotežja in koordinacije
• učinkovitejši srčno- žilni in dihalni sistem
• pomaga pri inkontinenci, ker krepimo tudi mišice medeničnega dna
• izboljšanje povezave med telesom in dušo
• sprošča energetske blokade in napetosti v telesu
• izboljša samozavedanje telesa in samozavest
• poveča sposobnosti v vsakdanjem življenju in s tem kvaliteto življenja

Pilates nas med drugim uči bolj pravilnih gibov, ki jih z redno vadbo postopoma ponotranjimo in koristno prenesemo v vsakdanje življenje. Tako postanemo bolj pozorni na pravilno držo, dihanje, pravilno dvigovanje bremen in delovanje svojega telesa.

KDAJ JE VADBA NAJBOLJ UČINKOVITA?

• takrat, ko v njej začnemo uživati in nam ne predstavlja obveznosti, temveč zadovoljstvo
• ko si postavimo cilj, ki ga želimo doseči in verjamemo vase, da ga bomo dosegli
• ko začnemo imeti radi svoje telo in se namesto na slabosti, skoncentriramo na njegove prednosti in tisto kar nam je všeč na sebi
• ko smo potrpežljivi sami s sabo in vztrajamo v redni vadbi
• ko mislimo pozitivno in uživamo v svojem telesu 🙂

KAJ POTREBUJEMO ZA VADBO?

• udobna oblačila
• armafleks ali podlogo
• vztrajnost predvsem pa DOBRO VOLJO

POZOR: Če imate kakršnokoli bolezensko poškodbo ali bolezensko stanje, vas prosim, da se pred vključitvijo v programe vadb, ki jih ponujam, posvetujete s svojim zdravnikom.